Warning: scandir(picture/kommunikaciosanyagok/208/): failed to open dir: No such file or directory in /home/gfphatdev/public_html/php/bl/common/common.php on line 582

Warning: scandir(): (errno 2): No such file or directory in /home/gfphatdev/public_html/php/bl/common/common.php on line 582

Warning: array_diff(): Argument #1 is not an array in /home/gfphatdev/public_html/php/bl/common/common.php on line 582
Gazdaságfejlesztési Programok Végrehajtásáért Felelős Helyettes Államtitkárság
KOMMUNIKÁCIÓS ANYAGOK

INTERREG Nap
2017 október 10., kedd

Tisztelt Projektmenedzser!

A 2014-20-as időszakban az INTERREG programok célja többek között a korábbi gyakorlatnál közvetlenebb pozitív hatás elérése a Strukturális Alapokból finanszírozott Operatív Programok végrehajtásának hatékonyságában.
Ebből kifolyólag a Nemzetgazdasági Minisztérium Gazdaságfejlesztési Programok Végrehajtásáért Felelős Helyettes Államtitkársága, mint GINOP Irányító Hatóság, ’INTERREG napot’ szervez Budapesten, melyre tisztelettel várjuk Önöket.
 


A rendezvény célja, hogy fórumot biztosítson azon magyar partnerek számára, melyek a GINOP-ot érintő nemzetközi projektekben (Interreg Europe, Interreg Central Europe, Danube Transnational Programme) partnerként vesznek részt
 
Az eseményen lehetőség nyílik a projektek rövid bemutatására (előrehaladás, azonosított jó gyakorlatok), tapasztalatainak és jó gyakorlatainak áttekintésére, a hasonló témák megvitatására, az IH képviselőivel és a projektek menedzsereivel való személyes egyeztetésre.
 
Időpont: 2017. október 10. (kedd) 0930– 1400 (regisztráció 0930-tól)
 
Helyszín: Nemzetgazdasági Minisztérium Szemere Bertalan utcai épületének könyvtárterme (1054 Budapest, Szemere utca 6.)
 
Program:
 
0930 - 1000      Regisztráció
1000 - 1010      Köszöntő, az Interreg Program rövid áttekintése
1010 - 1140        Szakmai előadás I.rész
1140 - 1200        Kávészünet
1200 - 1330       Szakmai előadás II.rész
1330 - 1400         Ebéd (Hideg-meleg büfé állófogadás jelleggel, melynek költségeit az NGM viseli.)


⇦ VISSZA