AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT BEMUTATÁSA

Széchenyi 2020 Ügyfélszolgálat

Telefonszám: +361 896 00 00
E-mail: eupalyazat@itm.gov.hu

További információ:http://www.szechenyi2020.hu

Kombinált hiteltermék esetén, amennyiben a kölcsön kondícióival kapcsolatban igényel további információkat, kérjük, hogy az MFB Pontok ügyfélszolgálatát szíveskedjen felkeresni a 06 1 483 8485 telefonszámon, illetve az ugyfelszolgalat@mfb.hu elektronikus elérhetőségen, valamint látogasson el a http://www.mfbpont.hu/ oldalra.

Ügyfélszolgálatunk nagy hangsúlyt fektet ügyfelei megfelelő gyorsaságú és minőségű tájékoztatására.
Ügyfeleink elégedettségének növelése érdekében több kommunikációs csatornát is biztosítunk arra, hogy kérdéseikre gyors, pontos, részletes választ kapjanak.
 

Gazdaságfejlesztési programok ügyfélszolgálata

Elektronikus ügyfélszolgálat (gazdasagfejlesztes@pm.gov.hu
H-CS    08:00-17:00
P          08:00-14:30

A telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége:
Időpont egyeztetésre a központi +36 1 896 6666 telefonszám 3. menüpontja alatt van lehetőség.

Telefonos ügyfélszolgálat ideje:
H-CS    09:00-12:00
P          Zárva


A telefonos ügyfélszolgálat szolgáltatásai:
  • információ a meghirdetésre került pályázati lehetőségekről, a pályázat benyújtásával kapcsolatos teendőkről, a pályázati kitöltő program használatáról;
  • segítség nyújtása hiánypótló és tisztázó kérdésekkel kapcsolatban;
  • beküldendő nyomtatványokkal, dokumentumokkal kapcsolatos tájékoztatás;
  • az elnyert támogatások pénzügyi elszámolásához kapcsolódó, valamint a pályázat megvalósítási és fenntartási időszakában felmerülő kérdések megválaszolása.
 

Gazdaságfejlesztési programok személyes ügyfélszolgálata:

 A személyes ügyfélszolgálat elérhetősége:
1139 Budapest, Váci út 81-83.; Center Point 2. irodaház (földszint)
1539 Budapest, Postafiók 684.

Személyes ügyfélszolgálat nyitvatartása:
H-CS    Zárva
P          09:00-12:00 Előre egyeztetett időpontban nyitva

A személyes ügyfélszolgálat szolgáltatásai:
  • az általunk kezelt pályázatokhoz kapcsolódó általános információnyújtás;
  • a pályázat fenntartási időszakában felmerülő kérdések megválaszolása;
  • pályázati dokumentáció átvétele;
  • a pályázati kitöltőprogramok használatához kapcsolódó szaktanácsadás.